top of page

בלוג העיצוב

לירון & ריצרד & WIX - ויצו רועדת! הגשה בקורס עיצוב אתרים

הגשה בקורס עיצוב אתרים שנה ב' סימסטר ב'. רוצים להציג בפניכם את מאפיינת ברון (Brun)

במסגרת הקורס נעשה שיתוף פעולה מרתק בין המרכז האקדמי ויצו חיפה עם חברת ויקס (wix) במסגרת שיתוף הפעולה עשינו סיור מרתק בויקס, למדנו על רספונסיב דסיינג ועל דברים מתקדמים בתעשייה בתחום עיצוב חווית המשתמש. וכמובן הציגו בפנינו שני בריפים כאשר כול זוג של סטודנטים היו צרכים לבחור בריף אחד.

בריף אחד היה ליצור אתר לחתונה. (טאמפלט) והבריף השני היה ליצור אתר למאפיית ברון. (טאמפלט)

אני וריצרד בחרנו לעשות אתר טאמפלט למאפיית ברון. אתר שמתמקד חזק ב *סיפור* שהמשתמש עובר כשהוא באתר. רצינו לספר את "קסם האפייה שהגיע מדנמרק לסאן פרנסיסקו. לכן בחרנו בדמות מיתלוגית נורדית - שדונים (שגם הם ידועים בזכות יכולות הקסם שלהם). בזכות הקסם האיורי הצבעים החמים שמזכירים אוכל, טיפוגרפיה טובה ולייאוט מתוחכם. הצלחנו לענות על הקונספט שרצינו.

וליצור אתר שכולו חוויה.

רצינו להעביר את החוויה הקסומה הזאת בסגנון פופ אפ עכשווי באמצעות סטיקרים מאויירים מופשטים, מנימליסטים ואחידים.

מכיון שמדובר בכל זאת בטאמלט דאגנו לספק למשתמשים יכולת התאמה אישית רחבה מאוד. שמאפשרת למשתמש להחליף בין הסטיקרים השונים (מעל 60 גרסאות של ציורים) ובכך דאגנו לעשות תבנית עם יכולות אקסלוסיביות שאין בשאר התבניות.

פשוט החליפו, שנו צבעים, שנו מיקומים ותתכוננו להדהים את הלקוחות שלכם!

תהליך העבודה היה ביצירת וואירפריימס מקדימים, מציאת שפה עיצובית, פתרון של הדברים הללו היה בפיגמה. והעבודה והאתר עצמו נבנה באדיטור הרגיל (מקווה שבהמשך התואר שלי אצליח להגיע גם לאדיטור אקס שיותר מתאים עבור מעצבים רעבים כמוני שמחפשים לעשות דברים אפילו יותר מתקמדים).

במהלך העבודה הוצאנו מיתוג שלם לברון הבאנו שפה עיצובית סגורה תוך כדי שאנחנו שומרים על הערכים של המותג (קסם, חמידות, חום).

הרעיון של לעשות אתר מאוויר וחמוד הגיע גם מרצון להתאים לקהל יעד גדול יותר שיכול להתאים גם לקהל יעד צעיר יותר וגם לקהל יעד מבוגר יותר. כדי שמשפחות שלמות יוכלו להכנס לאתר בכיף ולעשות הזמנות אונליין לקבלת מאפה חמים וטעים ישר הביתה.

הפרויקט נעשה עם המרצה המדהימה רונית יזרעאלי @rid_____studio

שיתוף פעולה מלא עם ויקס המקסימים שרק הגבירו את הרעב שלי לעיצוב אתרים וחווית משתמש

@wix @wixplayground

נעשה באהבה עם תשוקה רבה במרכז האקדמי ויצו חיפה

@vicowizo @wizodesign

מאייר והשותף המדהים שלי @vito_prod


האתר:



מהמצגת:











סיכות:




עיצובים כלליים:




פוסטרים:





עיצובים לרשתות החברתיות:



תמונות מהאירוע:



(הפרויקט נמצא גם בביהנס!)

חג פסח שמח לכולם!

7 צפיותתגובה 1
bottom of page